Subject: Lelle aleviku ühisveevärgi ja -kanalisatsioonitorustike projekt
From: "Info Kehtna Vesi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 12:34:41 +0200

Tere

Soovime sõlmida Transpordiametiga riigitee nr 20153 katendi taastamise ja 
rajatiste taastamist käsitleva lepingu.

Transpordiamet on kooskõlastanud Lelle aleviku ühisveevärgi 
ja -kanalisatsioonitorustike projekti kirjaga nr. 7.1-2/23/1410-4. 
Kooskõlastus manuses. Kooskõlastuse vormistas Arvo Veltri. Käimasoleva 
ehitusega kuulub taastamisele OSA 1 lõigus 0,34-0,49 km. Lisaks rajatakse 
kinnisel meetodil maanteega ristuvad torustikud 0,11; 0,16 ja 0,19 km-l. 
Taastatava osa asendiplaan on esitatud manuses.

Ehitustööd toimuvad ajavahemikus 23.12.2024-31.05.2025.

ÜVK omanik on Kehtna Vesi OÜ. Staadioni 10, Kehtna alevik, Kehtna vald, 
79001 Raplamaa.

Allkirjastaja Raul Aarma, juhatuse liige. [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  tel. 52 92 391

Lugupidamisega

Raul Aarma

Kehtna Vesi OÜ

Juhatuse liige

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.